Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BKT2017 |
APEC | KIT808 |
ATE | 03.0137-9233.2 |
AUTOFREN S | D3910A |
BORG BECK | BBK6171 |
BOSCH | 1 987 475 264 |
BREMSI | SK0777 |
DELPHI | LY1261 |
DENCKERMAN | B160159 |
ERT | 310025 |
FEBI | 182555 |
FRENKIT | 950777 |
FRITECH | 9055 |
HELLA | 8DZ 355 200-511 |
JPG | 4363952210 |
KAMOKA | 1070033 |
KAWE | 105-0777 |
MAPCO | 8142/1 |
MAPCO | 8323/1 |
MAPCO | 9114 |
MAXGEAR | 27-0391 |
METELLI | 9055 |
METZGER | 105-0777 |
MIN | MBA777 |
MOTAQUIP | VMK847 |
NK | 7939777 |
NPS | N351N90 |
OJD | 0777 |
OJD | 105-0777 |
PEX | 777 |
QUINTON HA | BFK417 |
RENAU | 7700777000 |
TEXTAR | 97014300 |
TRUSTING | 9055 |
TRW | SFK311 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.