- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zębaty
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: Z46VC
- Wymiary łańcucha napędu rozrządu: Z46
- Ilość ogniw łańcucha: 130
- Ilość ogniw łańcucha: 86
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ciężar [kg]: 1,975
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Łańcuch rozrządu SWAG 30 94 0390 | 30 94 0390 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 30 93 6085 | 30 93 6085 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 30 93 6224 | 30 93 6224 |
4 szt. | Sworzeń listwy prowadzącej, łańcuch rozrządu SWAG 30 10 1126 | 30 10 1126 |
3 szt. | SWAG 30 10 2039 | 30 10 2039 |
1 szt. | Łańcuch napędu pompy oleju SWAG 99 13 3931 | 99 13 3931 |
1 szt. | Koło zębate wału korbowego SWAG 30 94 9094 | 30 94 9094 |
1 szt. | Pierscień uszczelniający wału korbowego SWAG 30 93 2471 | 30 93 2471 |
1 szt. | Napinacz łańcucha rozrządu SWAG 30 93 3934 | 30 93 3934 |
1 szt. | Śruba koła pasowego SWAG 30 93 2025 | 30 93 2025 |
2 szt. | Śruba koła zębatego wałka rozrządu SWAG 30 93 2183 | 30 93 2183 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
FEBI | 170331 |
KAMOKA | 7001665 |
SEAT | 03C 109 469 K S7 |
SEAT | 03C 109 507 A S7 |
SEAT | 03C 109 509 P S7 |
SEAT | 03E 105 209 N S7 |
SEAT | 03E 109 507 AA S7 |
SEAT | 03E 109 507 AE S7 |
SEAT | 03E 109 571 D S7 |
SEAT | 03E 115 225 S7 |
SEAT | 3C 109 469 K S7 |
SEAT | 3C 109 507 A S7 |
SEAT | 3C 109 509 P S7 |
SEAT | 3E 105 209 N S7 |
SEAT | 3E 109 507 AA S7 |
SEAT | 3E 109 507 AE S7 |
SEAT | 3E 109 571 D S7 |
SEAT | 3E 115 225 S7 |
SKODA | 03C 109 158 A S7 |
SKODA | 03C 109 469 K S7 |
SKODA | 03C 109 509 P S7 |
SKODA | 03E 105 209 N S7 |
SKODA | 03E 109 507 AA S7 |
SKODA | 03E 109 507 AE S7 |
SKODA | 03E 109 571 D S7 |
SKODA | 03E 115 225 S7 |
SKODA | 3C 109 158 A S7 |
SKODA | 3C 109 469 K S7 |
SKODA | 3C 109 509 P S7 |
SKODA | 3E 105 209 N S7 |
SKODA | 3E 109 507 AA S7 |
SKODA | 3E 109 507 AE S7 |
SKODA | 3E 109 571 D S7 |
SKODA | 3E 115 225 S7 |
VW | 038 103 085 E S7 |
VW | 03C 109 158 A S7 |
VW | 03C 109 469 K S7 |
VW | 03C 109 509 P S7 |
VW | 03E 105 209 N S7 |
VW | 03E 109 507 AA S7 |
VW | 03E 109 507 AE S7 |
VW | 03E 109 511 S7 |
VW | 03E 109 571 D S7 |
VW | 03E 115 121 E S7 |
VW | 03E 115 225 S7 |
VW | 38 103 085 E S7 |
VW | 3C 109 158 A S7 |
VW | 3C 109 469 K S7 |
VW | 3C 109 509 P S7 |
VW | 3E 105 209 N S7 |
VW | 3E 109 507 AA S7 |
VW | 3E 109 507 AE S7 |
VW | 3E 109 511 S7 |
VW | 3E 109 571 D S7 |
VW | 3E 115 121 E S7 |
VW | 3E 115 225 S7 |
WILMINK | WG2026017 |
WILMINK | WG2228684 |
WILMINK | WG2293984 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.