- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zębaty
- Ilość ogniw łańcucha: 138
- Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
- Ciężar [kg]: 0,973
- Dla numeru OE: CJ5E-6268-AA S1
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Łańcuch rozrządu SWAG 50 10 8221 | 50 10 8221 |
1 szt. | Napinacz łańcucha rozrządu SWAG 50 93 6298 | 50 93 6298 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 50 10 8222 | 50 10 8222 |
1 szt. | Szyna ślizgowa łańcucha rozrządu SWAG 50 10 8223 | 50 10 8223 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTLOG | KT1027 |
AUTLOG | KT1034 |
AUTLOG | KT1035 |
AUTLOG | KT1036 |
AUTLOG | KT2021 |
AUTLOG | KT7025 |
AUTOTEAM | KCA229 |
AUTOTEAM | KCA236 |
AUTOTEAM | KCA297 |
BAPMIC | BF0422420004 |
BBFREDLINE | 30RV012 |
BGA | TC2304FK |
BGA | TC2304VFK |
BGA | TC2342FK |
BGA | TC2342VFK |
BSG | BSG 30-109-028 |
CALIBER | KCC229 |
CALIBER | KCC236 |
CALIBER | KCC297 |
CAUTEX | 752081 |
DOLZ | 02KCG136 |
DOLZ | 05KC075 |
DOLZ | 06KC116 |
Dr.Motor A | DRM601201 |
ESEN SKV | 21SKV219 |
ESEN SKV | 21SKV231 |
ESEN SKV | 21SKV232 |
ET ENGINET | RS0046 |
FAI | TCK283VVT |
FARE SA | 29005 |
FEBI | 108225 |
FORD USA | 1S7G6K254AJ |
FORD USA | 1S7G6K254AJ S1 |
FORD USA | CJ5E-6268-AA |
FORD USA | CJ5E-6268-AA S1 |
FORD USA | CJ5E-6306-AB |
FORD USA | CJ5E-6306-AB S1 |
FORD USA | CJ5E-6K255-AB |
FORD USA | CJ5E-6K255-AB S1 |
FORD USA | CJ5E-6K297-AB |
FORD USA | CJ5E-6K297-AB S1 |
FORD | 2 071 454 |
FORD | 2 071 454 S1 |
FORD | 5 101 191 |
FORD | 5 101 191 S1 |
FORD | 5 101 194 |
FORD | 5 101 194 S1 |
FORD | 5 101 199 |
FORD | 5 101 199 S1 |
FORD | 5 119 629 |
FORD | 5 119 629 S1 |
FORDMOCO | 1S7G6K254AJ S1 |
FORDMOCO | CJ5E-6268-AA S1 |
FORDMOCO | CJ5E-6306-AB S1 |
FORDMOCO | CJ5E-6K255-AB S1 |
FORDMOCO | CJ5E-6K297-AB S1 |
FRECCIA | TK08-1202 |
GGT | CAKD075 |
GGT | GUKD136 |
GGT | PCKD116 |
IJS GROUP | 40-1226FK |
IJS GROUP | 40-1226VVT |
JAGUA | AJ813088 |
JAGUA | AJ813088 S1 |
KAMOKA | 7001656 |
KM INTERNA | KCD229 |
KM INTERNA | KCD236 |
KM INTERNA | KCD297 |
KRAFTVOLL | 12100048 |
LANDROVER | LR025263 |
LANDROVER | LR025263 S1 |
LUCAS | LKTC288-15A |
LUCAS | LKTC288-15B |
LYNXAUTO | TK-0150 |
MABYPARTS | OTK030083 |
MABYPARTS | OTK032083 |
METALCAUCH | 58345 |
METZGER | 7490055 |
METZGER | 7492285 |
METZGER | 7492286 |
METZGER | 7492287 |
METZGER | 7492288 |
MILES | AB10061 |
PATRON | PTCK062 |
RECOFICIAL | 40-1226FK |
RECOFICIAL | 40-1226VVT |
SNR | KDC452.03 |
SNR | KDC452.04 |
SONOVA | MKC00913 |
SONOVA | MKC00917 |
STC | T458345 |
STELLOX | 03-40908-SX |
TOPRAN | 304 755 |
TOPRAN | 305 303 |
TOPRAN | 305 304 |
TREVI | KC1146 |
TREVI | KC1167 |
TREVI | KC1168 |
VAICO | V25-10004 |
VAICO | V25-10004-BEK |
VAICO | V25-10004-SP |
VEMA | 12383 |
WILMINK | WG1488331 |
WILMINK | WG1767970 |
WILMINK | WG1967597 |
WILMINK | WG1978565 |
WILMINK | WG2193668 |
WILMINK | WG2225092 |
FORD
|
FORD USA
|
JAGUAR
|
LAND ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrząd to układ, którego pracę napędza wał korbowy silnika spalinowego. Zadaniem rozrządu jest napędzanie pracy poszczególnych podzespołów, głównie odprowadzających paliwo do komory spalania. Obecnie stosuje się układy wykorzystujące pasy lub łańcuchy rozrządu. Oba rozwiązania mają swoje zalety, jednak łańcuch uważa się za element trwalszy, który dłużej działa bezawaryjnie.
Łańcuch rozrządu to niezwykle ważna część samochodowa, bez której pojazd nie jest w stanie funkcjonować. Zerwanie łańcucha powoduje zatrzymanie pojazdu, a także ogromne zniszczenia. Ponadto, tak nagła awaria bywa niezwykle niebezpieczna. Całkowite zerwanie łańcucha jest jedynak niezwykle rzadkie. O wiele częściej dochodzi do mniejszych usterek, które niestety również upośledzają pracę układu. Najczęściej problemy dotyczą napinacza, który nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego napięcia łańcucha. Dłuższa eksploatacja może również doprowadzić do wytarcia kół zębatych lub uszkodzeń mechanicznych łańcucha.
Dawniej łańcuchy rozrządu działały bezawaryjnie nawet po przejechaniu pół miliona kilometrów. Dzisiaj budowa nowoczesnych jednostek napędowych rzadko to umożliwia, jednak wciąż łańcuch jest bardziej wytrzymały od paska. Producenci zalecają wymianę co ok. 250 tys. kilometrów. Niemniej jednak wskazane są regularne przeglądy, gdyż czasami o wiele wcześniej dochodzi do poluzowania łańcucha lub też zaczyna się on ślizgać. Bezwzględnie konieczna jest fachowa kontrola stanu tego elementu w przypadku, gdy z rozrządu słychać niepokojące hałasy lub też na obudowie łańcucha pojawiły się opiłki metalu, mogące świadczyć o wykruszeniu kół zębatych.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.