- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Rozmiar gwintu 1: 172x22
- Ciężar [kg]: 0,1
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 03.0137-9294.2 |
AUTOFREN S | D3945A |
BORG BECK | BBK6188 |
BOSCH | 1 987 475 313 |
BREMSI | SK0850 |
DELPHI | LY1338 |
DENCKERMAN | B160156 |
DENCKERMAN | B160180 |
ERT | 310061 |
FEBI | 182825 |
FRENKIT | 950850 |
FRITECH | 1398 |
HAVAM | HP3798 |
HELLA | 8DZ 355 201-891 |
HELLAPAGID | 8DZ 355 201-891 |
JPG | 4864002310 |
KAWE | 105-0850 |
MAPCO | 9108 |
MAXGEAR | 27-0654 |
METELLI | K398 |
METZGER | 105-0850 |
MIN | MBA850 |
NK | 7945850 |
OJD | 0850 |
OJD | 105-0850 |
OJD | 105-0850-1 |
Stark | SKPBS-1650010 |
TEXTAR | 97031900 |
TOYOT | 0440850000 |
TRISCAN | 8105 132591 |
TRW | SFK385 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.