- Grubość [mm]: 25,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 63,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 51,0
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,32
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 046430B |
BIRTH | 6368 |
BORG BECK | BSK6107 |
BSG | BSG 75-445-001 |
CAUTEX | 021355 |
DÜRER | K6005 |
DÜRER | K6010 |
FAG | 830 0020 30 |
FARE SA | 14478 |
FARE-MX | 14478 |
FEBI | 21261 |
FIRST LINE | FSK6107 |
FRAP | F4237 |
IMPERGOM | 36186 |
KRAFTVOLL | 10010927 |
MAXGEAR | 72-1065 |
MEHA AUTOM | MH31093 |
METALCAUCH | 42588 |
MGA | KR3502 |
NISSA | 55524-00QAA |
NK | 673913 |
OPTIMAL | F8-6097 |
PLYOM | P021355 |
PROTECH | IT1786 |
PROTECH | IT1787 |
QH TALBROS | QWB9007 |
QUINTON HA | QWB9006 |
QUINTON HA | QWB9007 |
QUINTON HA | QXL118R |
QUINTON HA | QXL119R |
RENAU | 77 01 464 321 |
SASIC | 4005350 |
SKF | VKDA 27009 |
SNR | KS555.01 |
SNR | KS555.02 |
STC | T442588 |
STELLOX | 69-98007-SX |
TEDGUM | 00583961 |
TRICLO | 785976 |
VEMA | 20189 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Korpus osi to jeden z elementów zawieszenia, mający za zadanie odciążenie innych części. Zadaniem korpusu osi jest również utrzymanie prawidłowej pozycji wirujących elementów zawieszenia. W samochodach osobowych wirujące elementy to koła, które w czasie jazdy nieustannie się poruszają.
Standardowy korpus osi to niewielki element pozostający w bezpośrednim kontakcie z osią. W czasie jady, zwłaszcza po nierównym terenie, wsparcie korpusu osi zawieszenia jest kluczowe. Rzecz w tym, iż na poszczególne elementy zawieszenia oddziałują wtedy bardzo duże siły. Drżenie kół czy wstrząsy innych części układu zawieszenia sprawiają, że jazda staje się bardzo niekomfortowa. Co gorsza, wspomniane siły mogłyby doprowadzić do zniszczenia pewnych części zawieszenia. Korpus przyjmuje znaczną część siły oddziałującej na zawieszenie, a następnie przenosi ją na podpory. Tym samym nie dochodzi do zniszczeń, a czas możliwej eksploatacji zawieszenia zostaje wydłużony. Niewątpliwie zatem zadanie pełnione przez korpus osi zawieszenia jest bardzo ważne.
Co więcej, korpus bierze również udział w utrzymaniu prawidłowej pozycji kół. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że kontrola odbywa się w odmienny sposób w zależności od sposobu montażu kół do osi. Wyróżnia się osie stałe i obrotowe. W przypadku osi stałej koła są przymocowane za pomocą łożysk do nieruchomej konstrukcji. Natomiast w drugim przypadku miejscem montażu łożysk są podpory osi.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.