Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Tłoczek zacisku hamulca ERT 150226-C | 150226-C |
1 szt. | Zestaw naprawczy zacisku hamulca ERT 400169 | 400169 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 528781 |
ABS | 528782 |
ABS | 528861 |
ABS | 528862 |
ABS | 529631 |
ABS | 529632 |
ABS | 529681 |
ABS | 529682 |
ALFA | 00607 43084 |
ALFA | 00607 43085 |
ATE | 24.3364-1603.5 |
ATE | 24.3364-1603.7 |
ATE | 24.3364-1604.5 |
ATE | 24.3364-1604.7 |
ATE | 24.3364-1605.5 |
ATE | 24.3364-1605.7 |
ATE | 24.3364-1606.5 |
ATE | 24.3364-1606.7 |
ATE | 24.3364-1607.7 |
ATE | 24.3364-1608.7 |
ATE | 24.3364-1701.5 |
ATE | 24.3364-1702.5 |
ATE | 27.1300-0117.3 |
ATE | 27.1300-0118.3 |
AUTOFREN S | D4855C |
BENDIX | 691523B |
BENDIX | 691524B |
BENDIX | 691873B |
BENDIX | 691874B |
BENDIX | 691879B |
BENDIX | 691880B |
BENDIX | 691881B |
BENDIX | 691882B |
BOSCH | 0 986 471 664 |
BOSCH | 0 986 471 707 |
BOSCH | 0 986 471 711 |
BOSCH | 0 986 472 664 |
BOSCH | 0 986 472 707 |
BOSCH | 0 986 472 711 |
BOSCH | 0 986 473 240 |
BOSCH | 0 986 473 553 |
BOSCH | 0 986 473 664 |
BOSCH | 0 986 473 707 |
BOSCH | 0 986 473 711 |
BOSCH | 0 986 474 240 |
BOSCH | 0 986 474 553 |
BOSCH | 0 986 474 664 |
BOSCH | 0 986 474 707 |
BOSCH | 0 986 474 711 |
BREMBO | F 23 006 |
BREMBO | F 23 007 |
BREMBO | F 85 024 |
BREMBO | F 85 025 |
BREMBO | F 85 048 |
BREMBO | F 85 049 |
BREMBO | F 85 052 |
BREMBO | F 85 053 |
BREMBO | F 85 108 |
BREMBO | F 85 109 |
BUDWEG | 341014 |
BUDWEG | 341015 |
BUDWEG | 341348 |
BUDWEG | 341349 |
BUDWEG | 34194 |
BUDWEG | 34195 |
BUDWEG | 342384 |
BUDWEG | 342385 |
BUDWEG | 34460 |
BUDWEG | 34461 |
CARDONE | 381873 |
CARDONE | 381874 |
CARDONE | 381879 |
CARDONE | 381880 |
CARDONE | 381881 |
CARDONE | 381882 |
CARDONE | 381945 |
CARDONE | 381946 |
DELCOREMY | DC70194 |
DELCOREMY | DC70195 |
DELCOREMY | DC70460 |
DELCOREMY | DC70461 |
DELCOREMY | DC71014 |
DELCOREMY | DC71015 |
DELCOREMY | DC71348 |
DELCOREMY | DC71349 |
DELCOREMY | DC72384 |
DELCOREMY | DC72385 |
DRI | 41.1140.0000 |
DRI | 41.1340.0000 |
DRI | 41.1351.0000 |
DRI | 41.1710.0000 |
DRI | 41.4841.0000 |
DRI | 42.1140.0000 |
DRI | 42.1340.0000 |
DRI | 42.1351.0000 |
DRI | 42.1710.0000 |
DRI | 42.4841.0000 |
FRENKIT | 236901 |
FTE | RX36983A0 |
FTE | RX36984A0 |
FTE | RX36985A0 |
FTE | RX36986A0 |
FTE | RX36987A0 |
FTE | RX36988A0 |
FTE | RX36990A0 |
FTE | RX36991A0 |
HELLAPAGID | 8AC 355 382-431 |
HELLAPAGID | 8AC 355 382-441 |
HELLAPAGID | 8AC 355 382-451 |
HELLAPAGID | 8AC 355 382-461 |
HELLAPAGID | 8AC 355 382-471 |
HELLAPAGID | 8AC 355 382-481 |
HELLAPAGID | 8AC 355 382-501 |
HO AUTOPAR | HO2003 |
ITAL2 | 9939501 |
ITAL2 | 9939502 |
NK | 2147105 |
NK | 2147106 |
NK | 2147107 |
NK | 2147108 |
NK | 214793 |
NK | 214794 |
NK | 2199145 |
NK | 2199146 |
SBS | 13012147105 |
SBS | 13012147106 |
SBS | 13012147107 |
SBS | 13012147108 |
SBS | 1301214793 |
SBS | 1301214794 |
SBS | 13012199145 |
SBS | 13012199146 |
SEAT | 191 615 423A |
SEAT | 191 615 424A |
SEAT | 443 615 423 |
SEAT | 443 615 424 |
SEAT | 853 615 423 |
SEAT | 853 615 424 |
SKODA | 191 615 423A |
SKODA | 191 615 424A |
SKODA | 443 615 423 |
SKODA | 443 615 424 |
SKODA | 853 615 423 |
SKODA | 853 615 424 |
TRW | BHR 102 |
TRW | BHR 103 |
TRW | BHR 104 |
TRW | BHR 105 |
TRW | BHR 106 |
TRW | BHR 107 |
TRW | BHR 112 |
TRW | BHR 113 |
VAG | 191 615 423A |
VAG | 191 615 424A |
VAG | 443 615 423 |
VAG | 443 615 424 |
VAG | 853 615 423 |
VAG | 853 615 424 |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
ERT to hiszpańska marka części samochodowych. Firma rozpoczęła działalność w 1972 roku. Pół wieku obecności na rynku pozwoliło nabrać doświadczenia oraz dopracować do perfekcji system produkcji. Części samochodowe ERT to głównie elementy układów hamulcowych. Firma zajmuje się również produkcją części skrzyń biegów i sprzęgieł. Do głównych produktów wyjeżdżających z fabryk hiszpańskiej firmy należą elementy gumowe oraz zestawy naprawcze. Przedsiębiorstwo wyspecjalizowało się w produkcji drobnych elementów, odpowiedzialnych za spójność układów. Jednak to nie wszystko. Nieustannie w katalogu pojawiają się nowe produkty. Dzisiaj części ERT to również hamulce postojowe oraz zaciski hamulcowe.
Firma ERT posiada duże doświadczenie, które wykorzystuje do ekspansji na rynki europejskie i nie tylko. Dzisiaj przedsiębiorstwo produkuje części w trzech lokalizacjach. Dwie fabryki znajdują się na terenie Hiszpanii, a jedna w Indiach. Centra dystrybucyjne producenta działają na całym świecie. Dzięki temu auto części ERT trafiają dzisiaj do sprzedaży w ponad 80 krajach. Producent już teraz posiada na rynku bardzo mocną pozycję, która wciąż jest umacniania.