Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.
Ponad 4 miliony części z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot i wymianę
Pomoc, infolinia z ekspertami z branży
Darmowa dostawa w 24h
99% klientów poleca sklep iParts.pl
Opis produktu
Dodatkowe informacje o Zestaw pierscieni tlokowych 7994111000 firmy NE
Parametry:
Nadwymiar [mm]: 1,00
Otwór o śr[mm]: 63,00
Numer komponentu: 1. 1,50
Numer komponentu: 2. 1,50
Numer komponentu: 3. 2,80
Dla numeru OE: 12140-73010
Opinie
Średnia ocena:
0
(0 ocen)
Dodaj opinię
Numery OEM
Szukaj zamienników dla 7994111000 po numerze OEM
Producent
Numery OEM
SUZUK
12140-73010
Do jakich aut pasuje część
Sprawdź czy Zestaw pierscieni tlokowych 7994111000 pasuje do Twojego auta
Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?
Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?
Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?
Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?