Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.
Ponad 4 miliony części z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot i wymianę
Pomoc, infolinia z ekspertami z branży
Darmowa dostawa w 24h
99% klientów poleca sklep iParts.pl
Opis produktu
Dodatkowe informacje o Zestaw pierscieni tlokowych 8912812500 firmy NE
Parametry:
Otwór o śr[mm]: 72,25
Numer komponentu: 1. 1,00
Numer komponentu: 2. 1,00
Numer komponentu: 3. 2,00
Nie dla kodu SA: 800
Nie dla kodu SA: 807
Nie dla kodu SA: 808
Nie dla kodu SA: 809
Opinie
Średnia ocena:
0
(0 ocen)
Dodaj opinię
Do jakich aut pasuje część
Sprawdź czy Zestaw pierscieni tlokowych 8912812500 pasuje do Twojego auta
Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?
Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?
Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?
„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.