- Wersja żruby/nakrętki: Z podkładką mocowaną
- Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny Torx
- Długość [mm]: 176
- Wymiar gwintu: M 10
- Skok gwintu [mm]: 1,5
- Liczba śrub: 10
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AMC | 258047 |
BGA | BK6364 |
CITRO | 0204 83 |
CITRO | 0204 83S |
CORTECO | 016207B |
ELRING | 758.300 |
FAI | B220 |
GLASER | 9501004 |
GOETM | 22-15010B |
HBELPARTS | ClipFix |
MAHLE | GS33621 |
OTO_SUSPAN | HB0048 |
PAYEN | HBS039 |
PEUGE | 0204 83 |
PEUGE | 0204 83S |
REINZ | 14-32075-01 |
SASIC | 2040520 |
SWAG | 62 91 7535 |
WILMINK | WG1083796 |
WILMINK | WG1093190 |
WILMINK | WG1736406 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.
Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.
Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.
Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.