Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca OEM 443698470 (Oś tylna)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
443698470
Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca OEM 443698470 (Oś tylna)
  • Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca OEM 443698470 (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

83,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
OEM
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
System hamulcowy:
Girling/Lucas/TRW
System hamulcowy:
Lucas
System hamulcowy:
TRW
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pojedyncze czesci 443698470 firmy OEM

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia
  • System hamulcowy: Girling/Lucas/TRW
  • System hamulcowy: Lucas
  • System hamulcowy: TRW

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 443698470 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ATE 24.0101-3601.2
ATE 260044
AUDI 443698470
AUTOFREN S D7035C
AUTOFREN S D7229C
AUTOFREN S D7231C
BUDWEG 169103
BUDWEG 169142
ERT 410025
ERT 410253
ERT 410255
FORD 1075563
FORD 98AB2L527AA
LUCAS SP9896
LUCAS ST1200
OJD 113-1302X
OJD 1302X
SBS 8999004
SEAT 443698470
SKODA 443698470
VAG 443698470

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pojedyncze czesci 443698470 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

AUDI

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Poznaj akumulatory firmy Centra. Modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary

Akumulatory firmy Centra. Co mają Wam do zaoferowania modele AGM, EFB, Futura, Plus, Standard i Start-Stop Auxiliary?

Ktoś z Was rozgląda się za nowym akumulatorem? Jeśli tak, być może zainteresuje go oferta marki Centra – uznanego producenta baterii samochodowych różnych typów. Firma Centra, znana z innowacyjnych rozwiązań i wysokiej jakości produktów, oferuje szeroką gamę akumulatorów dostosowanych do różnych potrzeb kierowców. Jakiego typu są to akumulatory? Jakie są wady i zalety każdego z tych modeli?

czytaj więcej >
Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN?

Jak odczytać rok produkcji samochodu z numeru VIN? Na czym może polegać trudność tej metody?

Numer VIN to naprawdę świetny wynalazek. W tym krótkim ciągu znaków zakodowanych jest wiele niezwykle ważnych i potrzebnych informacji – chociażby rocznik auta, mogący znacząco ułatwić nam np. prawidłowy dobór części i naprawę samochodu. Warunkiem koniecznym jest tu jednak umiejętność odczytywania roku produkcji z numeru VIN. Jak zrobić to dobrze?

czytaj więcej >

Pojedyncze czesci

Zacisk hamulcowy to urządzenie bezpośrednio odpowiedzialne za dociśnięcie klocków hamulcowych do tarczy. Zamontowane jest na zwrotnicy i składa się z wielu rozmaitych części. Współpraca sprawnych pojedynczych części zacisku hamulcowego jest niezbędna dla poprawnej pracy układu hamulcowego.

Standardowy zacisk hamulcowy to konstrukcja składająca się z obudowy przymocowanej do wspornika, który to jest nieruchomo przytwierdzony do zwrotnicy. Wspornik jest również miejscem mocowania klocków hamulcowych. Najważniejszą częścią zacisku hamulcowego jest natomiast tłok. W przypadku zacisku pływającego występuje tylko jeden, natomiast w zacisku stałym są dwa tłoki umieszczone po dwóch stronach tarczy hamulcowej. Impuls, zwykle w postaci sprężenia płynu hamulcowego, wprawia w ruch tłoki, które się wysuwają i wymuszają ruch klocków hamulcowych. W zaciskach stałych w dociskaniu klocka do tarczy bierze udział również trzpień prowadzący.

Istotne pojedyncze części zacisku hamulcowego to rozmaite sprężyny. Ze względu na prostotę budowy często ich znaczenie bywa lekceważone. Natomiast bez sprawnie funkcjonujących sprężyn nacisk tłoka na klocki hamulcowe w zacisku pływającym nie przyniósłby pożądanych skutków. Ponadto, większość zacisków hamulcowych wyposażonych jest w sprężynowe ograniczniki znajdujące się pomiędzy klockami.

Pojedyncze części zacisku hamulcowego mogą ulegać rozmaitym uszkodzeniom. Wspomniane sprężyny ulegają rozprężeniu, dochodzi też do poluzowania łączenia między obudową, a wspornikiem, czy zużycia tłoka. Ponadto, zagrożeniem dla sprawności zacisku hamulca jest wszelkiego rodzaju zanieczyszczenie. Zacisk wymaga również odpowiedniego smarowania, dla minimalizacji siły tarci wytwarzanej pomiędzy poszczególnymi elementami, podczas pracy tego urządzenia.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze