Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Subaru Legacy V to japoński samochód produkowany w latach 2009-2014. Pojazd należy do segmentu D, a więc do klasy średniej. Samochód w wersji nadwoziowej kombi oznaczony został kodem BR. Wiele części Subaru Legacy V kombi jest jednak takich samych jak w wersji sedan. Choć samochód został zbudowany na innej płycie podłogowej niż jego poprzednik, to pojazd jest wierny tradycji tego modelu i oferuje w standardzie napęd na cztery koła. Zachowana została także ...
Powiązania: