Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Tesla to dla wielu synonim luksusu i nowoczesności. Tego, że to słuszne postrzeganie marki, niewątpliwie dowodzi Tesla Model S. Samochód jest zaliczany do aut klasy wyższej. Jest to limuzyna, zawierająca pewne cechy samochodów typu liftback. Części Tesla Model S zaczęto składać już w 2012 roku. Auto wciąż znajduje się w produkcji, jednak przez dekadę przeszło wiele zmian. Pojawiły się nowe części do Modelu S, a wraz z nimi nowe wersje tego ...