Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Od 2009 roku Peugeot 3008 wciąż zachwyca kierowców na całym świecie swoim wyjątkowym połączeniem cech crossovera i minivana. To niezwykle wszechstronny samochód, który przez lata ewoluował, by dostarczać jeszcze więcej przyjemności z jazdy i komfortu dla całej rodziny.
Peugeot 3008 nie pasował jednoznacznie ani do segmentu I, ani do segmentu K, ale właśnie to uczyniło go wyjątkowym. Kierowcy mogli cieszyć się dynamiczną jazdą, nie rezygnując z przestronności i wygody ...
Powiązania: