Najpowszechniejsze układy hamulcowe cierne w samochodzie to hamulce bębnowe oraz tarczowe. Ich konstrukcje znacznie różnią się między sobą, jednak zasada działania jest taka sama. Głównym zadaniem hamulca jest wytworzenie siły tarcia, która przeciwdziała siłom oddziałującym na rozpędzony samochód i powoduje zatrzymanie ...
Skoda Fabia I (6y) to pierwsza generacja Fabii, która swój debiut miała w 1999 roku. Jest to następca Skody Felicii. Nowe przednie lampy wykonane z tworzywa sztucznego, zmienione wnętrze i unowocześniony kształt sprawiły, że auto zostało dopasowane do ówczesnych trendów. Wewnątrz pojazdu wszystko jest rozmieszczone w bardzo rozsądny, praktyczny sposób. Konstrukcja Fabii opiera się na platformie podłogowej wykorzystywanej również w Seacie Ibiza i VW Polo. Samochód dostępny jest ...
Cylinderek hamulcowy koła to jeden z najważniejszych elementów bębnowego układu hamulcowego.Po naciśnięciu pedału hamulca w trakcie hamowania wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, dzięki czemu skrajne powierzchnie cylinderka przesuwają się, wskutek czego następuje dociśnięcie szczęk hamulcowych do bębna hamulcowego umożliwiające tym samym zatrzymanie pojazdu.
Cylinderki hamulcowe Metelli to strzał w dziesiątkę. Charakteryzuje je bardzo dobra jakość, odporność na uszkodzenia, wytrzymałość, wydłużona żywotność oraz idealne dopasowanie, dzięki precyzyjnej konstrukcji. Specjaliści branży motoryzacyjne zalecają kontrolę układu hamulcowego wyposażonego w bębny i cylinderki hamulcowe co mniej więcej 30 tys. km. Warto wybierać sprawdzone produkty, renomowanych producentów – takich ja Metelli. Nie ryzykuj, postaw na specjalistów swojej branży.