Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Audi A3 to samochód niemieckiego koncernu, który został przedstawiony światu w 1996 roku. Jego pierwsza generacja (8L) na samym początku dostępna była jedynie w wersji trzydrzwiowej, lecz w roku 1999 na rynek wprowadzona została pięciodrzwiowa wersja Audi A3. Po czterech latach od debiutu pojazd przeszedł modernizację (rok 2000), na którą składały się m.in. nowe reflektory chronione przez klosze wykonane z nowoczesnego, w pełni przejrzystego szkła. Facelifting obejmował także przedni ...
Powiązania: