Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Zapotrzebowanie na średniej wielkości sedany od dawna było całkiem duże. Tego typu auta charakteryzują się przestronnością, funkcjonalnością oraz dobrym balansem pomiędzy wielkością a możliwościami poruszania się po mieście. Doskonałym przykładem takiego samochodu może być Audi 80 B3 w wersji sedan.
Audi 80 B3 Sedan to prawdziwe fenomen. To kultowe już obecnie auto było produkowane w latach 1986, do 1991. Samochód uległ znacznej przebudowie względem swojego ...