Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Ford C-Max II to kompaktowy minivan produkowany od 2010 roku. Modele oznaczone przez producenta symbolami DXA/CB7 i DXA/CEU są już drugą generacją tego modelu i zastąpiły swojego poprzednika, który był pierwotnie znany pod nazwą Ford Focus C-Max, a następnie po prostu Ford C-Max. Jak przystało na segment C, samochód ten został zaprojektowany tak, by mógł służyć zarówno do jazdy w mieście, jak i do dalszych wypadów. Podróżom sprzyja także duży bagażnik i ...