Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Alfa Romeo SPIDER (939_) to model, który zyskał popularność wśród miłośników marki dzięki swojemu wyjątkowemu designowi i emocjonującym osiągom. Produkowany między marcem 2006 a marcem 2011 roku, samochód ten wyróżnia się swoją sportową sylwetką oraz wysokim standardem wykonania, który jest charakterystyczny dla włoskiego producenta.
Alfa Romeo SPIDER (939_) jest przykładem roadstera, który łączy w sobie elegancję i nowoczesne rozwiązania ...
Powiązania: