Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Citroën C3 III generacji to nowoczesna konstrukcja, która idealnie wpisuje się w dzisiejsze trendy motoryzacyjne. C3 to niewielkich rozmiarów samochód stylizowany na crossover, który idealnie nada się do poruszania po miejskiej dżungli, jak i delikatnych podmiejskich bezdrożach. Stwierdzenie „delikatnych” nie jest przypadkowe, ponieważ samochód ten absolutnie nie posiada żadnych wyczynowych właściwości terenowych. Jest to delikatnie podniesiony i ...
Powiązania: