Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Renault Fluence to auto kompaktowe. Pierwsze części Renault Fluence połączono ze sobą w 2009 roku. Natomiast do zamknięcia produkcji doszło 7 lat później – w roku 2016. Fluence to typowy sedan. Pojazd występuje tylko w tej wersji. Tak naprawdę auto jest jednym z wariantów Renault Megane III. O ile wcześniej francuski producent oferował Renault Megane w wersji sedan, która pojawiła się również w czwartej generacji, o tyle w trzeciej zdecydował się stworzyć dla sedana odrębny ...
Powiązania: