Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
BMW 5 oznaczone kodem E34 to trzecia generacja popularnej serii. Części BMW 5 trzeciej generacji zaczęto składać w 1987 roku. Ostatni montaż przeprowadzono w roku 1996. Jest to luksusowy, sportowy i elegancki samochód klasy średniej-wyższej, który zdobył uznanie wśród klientów poszukujących wydajności, wysokiej jakości i zaawansowanego wyposażenia. W tej kategorii oferujemy części do BMW 5 drugiej generacji w wersji sedan.
Model BMW 5 III wyróżnia się klasycznym i ...
Powiązania: