Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Peugeot 207 to osobowy samochód kompaktowy. Części Peugeot 207 SW (WK), czyli modelu pierwszej generacji w wersji kombi, składano w latach 2007-2013. Auto zyskało dużą popularność. Zaledwie rok po rozpoczęciu produkcji Peugeot 207 stał się najczęściej kupowanym samochodem w całej Europie – również wariant kombi cieszył się sporą popularnością.
Pod maską Peugeot 207 SW można znaleźć silniki benzynowe i wysokoprężne o pojemności 1,4-1,6 litra oraz mocy od 75 do 150 ...