Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Peugeot 301 to samochód klasy kompaktowej produkowany przez koncern PSA. Części Peugeot 301 są produkowane od 2012 roku, zatem już ponad dekadę. Wciąż dostępna jest jedynie jedna generacja modelu. Obecnie samochód jest oferowany w kilku wersjach wyposażenia, w tym wersji Active, Allure i GT Line.
W standardowym wyposażeniu Peugeot 301 zawiera między innymi takie elementy, jak: klimatyzacja, system audio z radiem i portem USB, elektrycznie sterowane ...