Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Volkswagen Caddy III do kombivan klasy kompaktowej produkowany od 2003 roku. Pojazd dostępny był w wielu wersjach nadwoziowych. Jednym z głównych typów było nadwozie wielkoprzestrzenne, które oznaczane jest symbolami 2KB, 2KJ i 2CB. Wiele części Volkswagena Caddy III bazuje na innych samochodach niemieckiego producenta, a mianowicie na Golfie V i Touranie I. Niemiecki kombivan łączy funkcjonalność samochodu dostawczego z zaletami auta osobowego. Na uwagę zasługuje przede ...
Powiązania: