Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Mały, miejski, subkompaktowy hatchback, czyli Suzuki Swift, zaliczany do aut osobowych segmentu B, jest jednym z najpopularniejszych samochodów i jednocześnie pierwszym autem w tej klasie w historii japońskiego koncernu. Do dziś z linii produkcyjnej zjechało blisko 6 mln egzemplarzy Swifta, co przekłada się na niewątpliwy sukces komercyjny tego miejskiego autka. Początkowo nowe Suzuki sprzedawano jako SA-310, SA-410 oraz Cultus. Dopiero w 1986 roku samochód ochrzczono mianem „Swift”. Na ...