Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Druga generacja średniej klasy limuzyny od Renault zadebiutowała w 2001 roku. Laguna II stała się modelem auta, które wyznaczyło pewne nowe standardy w motoryzacyjnej stylistyce, bezpieczeństwie oraz w zakresie rozwiązań technicznych. Samochód powstał na bazie płyty podłogowej zapożyczonej od Nissana Primery. Laguna była dostępna jako 5-drzwiowy liftback oraz 5-drzwiowe kombi.
Laguna pod względem stylistycznym stała się bardziej dynamiczniejsza, a ...