Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Mazda 3 to kompaktowy samochód osobowy zaliczany do niższej klasy średniej (segment C). Samochód produkowany od 2003 roku stał się następcą znanej i lubianej serii 323, i podobnie jak ona odniósł spory sukces rynkowy. Mazdę 3 zbudowano na platformie C1, która była autorstwem zarówno Mazdy, jak i koncernu Volvo oraz Ford. W 2018 roku pojawiła się czwarta generacja Mazdy serii 3.
Pierwowzorem dla Mazdy 3 pierwszej generacji był koncepcyjny ...
Powiązania: