Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
O tym samochodzie napisano i powiedziano już chyba wszystko. Lancer to właściwie legenda w klasie samochodów kompaktowych (segment C). Szczególnie wielkimi zgłoskami zapisał się w historii rajdów samochodowych, w których zdobywał największe laury na całym świecie. Mitsubishi Lancer pojawił się na rynku w 1973 roku i był pierwszym samochodem japońskiego producenta, który był masowo sprzedawany w Europie. Do dziś jest to najprawdopodobniej najpopularniejsze auto tej marki, a Mitsubishi Lancer ...
Powiązania: