Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Volkswagen Golf III to samochód niemieckiego koncernu Volkswagen, który trafił do sprzedaży w 1991 roku. Jest to trzecia generacja Golfa, która w porównaniu do poprzedniej wersji sylwetka „trójki” jest bardziej opływowa, poprzez rezygnację z kwadratowych kształtów. Golf III był dostępny w różnych wersjach nadwoziowych. Do wyboru był 3- lub 5-drzwiowy hatchback, kabriolet (1e7) i kombi (Variant (1h5), który produkowany był dwa lata dłużej niż hatchback (do 1999 roku). Na ...
Powiązania: