Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
BMW 7 to topowa, ekskluzywna limuzyna z segmentu F i jednocześnie flagowy model niemieckiego koncernu samochodowego. BMW 7 weszło do produkcji w 1977 roku, zastępując model E3. Bez wątpienia niemiecka seria 7 BMW stała się ogromnym sukcesem komercyjnym i to nie tylko na Starym Kontynencie, ale również wymagającym rynku amerykańskim. Samochód dostępny jako 4-drzwiowy sedan był oraz jest nadal autem, w którym inżynierowie z Monachium stosują najnowsze rozwiązania techniczne, przenoszone ...