Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator NPS do Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03)

Akumulator YUASA Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) YUASA
Akumulator EXIDE Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) EXIDE
Akumulator VARTA Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) VARTA
Akumulator BOSCH Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) BOSCH
Akumulator CENTRA Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) CENTRA
Akumulator AUTOPART Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) AUTOPART
Akumulator BANNER Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) BANNER
Akumulator ENERGIZER Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) ENERGIZER
Akumulator HART Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) HART
Akumulator JENOX Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) JENOX
Akumulator MAGNETI MARELLI Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) MAGNETI MARELLI
Akumulator MAXGEAR Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) MAXGEAR
Akumulator NPS Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) NPS
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (3)
Kod produktu:
U540L67B
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
U540L67B
Prąd rozruchu wg DIN [A]:  310
Prąd rozruchu wg EN [A]:  510
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Długość [mm]:  257
Szerokość [mm]:  172
Wysokość [mm]:  200
Napięcie [V]:  12
Specyfikacja:  Borne + à gauche
Położenie biegunów:  1
Specyfikacja:  Borne + a gauche
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Akumulatory bezobsługowe - jak dzialają, ładowanie i regeneracja

Czy akumulatory bezobsługowe wymagają kontroli?

Kiedyś wszystkie akumulatory były takie same. Jedynym typem akumulatora dostępnym na rynku był obsługowy akumulator kwasowo-ołowiowy, w poszczególnych modelach różniący się przede wszystkim rozmiarem i pojemnością. Obecnie mamy dostęp do kilku różnych rodzajów akumulatora, różniących się budową, technologią oraz podejściem do obsługi. Oprócz bowiem klasycznych akumulatorów obsługowych, coraz więcej jest akumulatorów bezobsługowych. Czym charakteryzuje ten drugi typ baterii samochodowych?

czytaj więcej >
Akumulatory żelowe - wady, zalety, zastosowanie. Kup u nas nawet 40% taniej

Akumulatory żelowe, czyli baterie idealne. Prawie

Patrząc na listę zalet akumulatorów żelowych, mogłoby się wydawać, że oto mamy przed sobą baterie idealne. Proste w budowie, bezobsługowe, tanie, odporne na wstrząsy i uszkodzenia mechaniczne. Akumulatory żelowe mogą też pracować w niemal każdej pozycji. Dlaczego wiec, mimo tak doskonałej charakterystyki, ciągle jeszcze nie zdominowały rynku samochodowego?

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze