Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator NPS do Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02)

Akumulator CENTRA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) CENTRA
Akumulator JENOX Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) JENOX
Akumulator YUASA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) YUASA
Akumulator VARTA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) VARTA
Akumulator IPARTS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) IPARTS
Akumulator BOSCH Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) BOSCH
Akumulator BANNER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) BANNER
Akumulator EXIDE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) EXIDE
Akumulator ERA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) ERA
Akumulator MAXGEAR Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) MAXGEAR
Akumulator ENERGIZER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) ENERGIZER
Akumulator AUTOPART Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) AUTOPART
Akumulator COMLINE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) CONTINENTAL
Akumulator EUROREPAR Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) EUROREPAR
Akumulator FAST Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) FAST
Akumulator HART Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) HART
Akumulator IPSA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) IPSA
Akumulator JPN Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) NPS
Akumulator SAKURA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) SAKURA
Akumulator VEMO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 98KM, 72kW, olej napędowy (1990.06 - 1996.02) VEMO
Producent:NPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
U540L40B
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
U540L40B
Prąd ładowania alternatora [A]:  74
Natężenie prądu [A]:  74
Pojemność akumulatora [Ah]:  74
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Specyfikacja:  Cosses STD
Prąd rozruchu wg DIN [A]:  380
Prąd rozruchu wg EN [A]:  640
Długość [mm]:  277
Szerokość [mm]:  174
Wysokość [mm]:  190
Położenie biegunów:  0
Specyfikacja:  Borne + a droite
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
U540L59B
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
U540L59B
Pojemność akumulatora [Ah]:  100
Długość [mm]:  354
Szerokość [mm]:  174
Wysokość [mm]:  190
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  800
Specyfikacja:  Borne + à droite
Specyfikacja:  Borne + a droite
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Już przy pierwszych oznakach nadchodzącej zimy każdy kierowca powinien zaopatrzyć się w zestaw akcesoriów, które właśnie zimą niezwykle zyskują na znaczeniu. W skład takiego zestawu wchodzić powinna skrobaczka, mała zmiotka, preparaty do rozmrażania zamków oraz – koniecznie – dobrej jakości kable rozruchowe. Takie kable potrafią uratować z poważnej opresji, pod warunkiem, że wiemy, jak się nimi posłużyć.

czytaj więcej >
Akumulatory bezobsługowe - jak dzialają, ładowanie i regeneracja

Czy akumulatory bezobsługowe wymagają kontroli?

Kiedyś wszystkie akumulatory były takie same. Jedynym typem akumulatora dostępnym na rynku był obsługowy akumulator kwasowo-ołowiowy, w poszczególnych modelach różniący się przede wszystkim rozmiarem i pojemnością. Obecnie mamy dostęp do kilku różnych rodzajów akumulatora, różniących się budową, technologią oraz podejściem do obsługi. Oprócz bowiem klasycznych akumulatorów obsługowych, coraz więcej jest akumulatorów bezobsługowych. Czym charakteryzuje ten drugi typ baterii samochodowych?

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Akumulatory żelowe - wady, zalety, zastosowanie. Kup u nas nawet 40% taniej

Akumulatory żelowe, czyli baterie idealne. Prawie

Patrząc na listę zalet akumulatorów żelowych, mogłoby się wydawać, że oto mamy przed sobą baterie idealne. Proste w budowie, bezobsługowe, tanie, odporne na wstrząsy i uszkodzenia mechaniczne. Akumulatory żelowe mogą też pracować w niemal każdej pozycji. Dlaczego wiec, mimo tak doskonałej charakterystyki, ciągle jeszcze nie zdominowały rynku samochodowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze