Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator JPN do Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06)

Akumulator BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) BOSCH
Akumulator JENOX Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) JENOX
Akumulator CENTRA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) CENTRA
Akumulator VARTA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) VARTA
Akumulator ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) ERA
Akumulator YUASA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) YUASA
Akumulator EXIDE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) EXIDE
Akumulator IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) IPARTS
Akumulator MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) MAXGEAR
Akumulator ENERGIZER Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) ENERGIZER
Akumulator SAKURA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) SAKURA
Akumulator BANNER Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) BANNER
Akumulator CONTINENTAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) CONTINENTAL
Akumulator HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) HART
Akumulator AUTOPART Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) AUTOPART
Akumulator COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) COMLINE
Akumulator EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) EUROREPAR
Akumulator FAST Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) FAST
Akumulator IPSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) IPSA
Akumulator JPN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) NPS
Akumulator OEM Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 97KM, 71kW, benzyna (1983.09 - 1984.06) OEM
Producent:JPN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0)
Kod produktu:
JPN-500
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
JPN-500
Wykonanie strefy podłogowej:  B3
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  450
Pojemność akumulatora [Ah]:  50
Położenie biegunów:  0
Długość [mm]:  207
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Rodzaj bieguna:  1
Do 100 dni na zwrot
JPN
0 (0)
Kod produktu:
JPN-600
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
JPN-600
Rodzaj bieguna:  1
Szerokość [mm]:  175
Długość [mm]:  242
Prąd rozruchu wg EN [A]:  510
Położenie biegunów:  0
Pojemność akumulatora [Ah]:  60
Wykonanie strefy podłogowej:  B3
Wysokość [mm]:  190
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Akumulatory bezobsługowe - jak dzialają, ładowanie i regeneracja

Czy akumulatory bezobsługowe wymagają kontroli?

Kiedyś wszystkie akumulatory były takie same. Jedynym typem akumulatora dostępnym na rynku był obsługowy akumulator kwasowo-ołowiowy, w poszczególnych modelach różniący się przede wszystkim rozmiarem i pojemnością. Obecnie mamy dostęp do kilku różnych rodzajów akumulatora, różniących się budową, technologią oraz podejściem do obsługi. Oprócz bowiem klasycznych akumulatorów obsługowych, coraz więcej jest akumulatorów bezobsługowych. Czym charakteryzuje ten drugi typ baterii samochodowych?

czytaj więcej >
Akumulatory żelowe - wady, zalety, zastosowanie. Kup u nas nawet 40% taniej

Akumulatory żelowe, czyli baterie idealne. Prawie

Patrząc na listę zalet akumulatorów żelowych, mogłoby się wydawać, że oto mamy przed sobą baterie idealne. Proste w budowie, bezobsługowe, tanie, odporne na wstrząsy i uszkodzenia mechaniczne. Akumulatory żelowe mogą też pracować w niemal każdej pozycji. Dlaczego wiec, mimo tak doskonałej charakterystyki, ciągle jeszcze nie zdominowały rynku samochodowego?

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze