Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Alternator oraz pojedyncze części LUCAS do Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 4x4 samochód terenowy zamknięty 223KM, 164kW, benzyna (1996.10 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Alternator oraz pojedyncze części AS-PL Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 4x4 samochód terenowy zamknięty 223KM, 164kW, benzyna (1996.10 - 1998.09) AS-PL
Alternator oraz pojedyncze części CEVAM Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 4x4 samochód terenowy zamknięty 223KM, 164kW, benzyna (1996.10 - 1998.09) CEVAM
Alternator oraz pojedyncze części DRI Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 4x4 samochód terenowy zamknięty 223KM, 164kW, benzyna (1996.10 - 1998.09) DRI
Alternator oraz pojedyncze części ELSTOCK Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 4x4 samochód terenowy zamknięty 223KM, 164kW, benzyna (1996.10 - 1998.09) ELSTOCK
Alternator oraz pojedyncze części LUCAS ELECTRICAL Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 4x4 samochód terenowy zamknięty 223KM, 164kW, benzyna (1996.10 - 1998.09) LUCAS ELECTRICAL
Alternator oraz pojedyncze części LUCAS Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 4x4 samochód terenowy zamknięty 223KM, 164kW, benzyna (1996.10 - 1998.09) LUCAS
Alternator oraz pojedyncze części TMI Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 4x4 samochód terenowy zamknięty 223KM, 164kW, benzyna (1996.10 - 1998.09) TMI
Producent:LUCAS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
LRB00239
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LRB00239
Napięcie [V]:  14
Ciężar netto [kg]:  5,3
Prąd ładowania alternatora [A]:  90
Wykonanie sieci pokładowej:  Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Średnica koła pasowego [mm]:  65
Ilość żeber:  5
Zacisk:  M6 B+
ID wykonania wtyczki:  M4 F1-F2
Otwór - śr. 1 [mm]:  10
Długość 3 [mm]:  54
Grubość 1 [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
LRA01139
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LRA01139
Prąd ładowania alternatora [A]:  90
Wykonanie sieci pokładowej:  Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:  14
Średnica koła pasowego [mm]:  65
Ilość żeber:  7
Zacisk:  M6 B+
ID wykonania wtyczki:  M4 F1-F2
Ciężar netto [kg]:  5,4
Otwór - śr. 1 [mm]:  10,5
Długość 3 [mm]:  54
Grubość 1 [mm]:  12
Ciężar netto [kg]:  5,37
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
LRA01157
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LRA01157
Prąd ładowania alternatora [A]:  120
Wykonanie sieci pokładowej:  Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:  14
Średnica koła pasowego [mm]:  65
Ilość żeber:  7
Zacisk:  M6 B+
ID wykonania wtyczki:  M4 F1-F2
Ciężar netto [kg]:  6,3
Otwór - śr. 1 [mm]:  10
Długość 3 [mm]:  54
Grubość 1 [mm]:  12
Ciężar netto [kg]:  6,33
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
LRA01119
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LRA01119
Prąd ładowania alternatora [A]:  120
Wykonanie sieci pokładowej:  Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:  14
Średnica koła pasowego [mm]:  65
Ilość żeber:  6
Zacisk:  M6 B+
ID wykonania wtyczki:  M4 F1-F2
Ciężar netto [kg]:  6,1
Otwór - śr. 1 [mm]:  10
Długość 3 [mm]:  54
Grubość 1 [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Alternator oraz pojedyncze części

Porady z kategorii: Alternator oraz pojedyncze części

Objawy zużycia alternatora - jak rozpoznać uszkodzenie?

Jakie objawy daje zużyty alternator? Dlaczego nie warto polegać na samych kontrolkach?

Choć alternator to urządzenie o dość prostej budowie, podlega takim samym zasadom eksploatacyjnym, ja większość części samochodowych. Z czasem może się zwyczajnie zużyć, zwłaszcza jeśli nie dbamy o niego właściwie lub gdy sprzyja temu konstrukcja auta. Po czym rozpoznać zużyty alternator? Jakie objawy oznaczają, że pora na jego naprawę lub wymianę?

czytaj więcej >
Regeneracja alternatora - jak i czy warto?

Regeneracja alternatora. Kiedy powinno się ją przeprowadzać, jak i czy w ogóle warto?

Nowy, oryginalny alternator dobrej firmy nie jest tani. Z tego też powodu prawdziwą plagą stało się oszczędzanie na tej właśnie części i wymiana uszkodzonego alternatora na używany lub też próby jego regeneracji. Rozwiązania te, choć jak najbardziej możliwe, nie zawsze można uznać za rozsądne. Zwłaszcza że bez sprawnego alternatora nikt z nas daleko nie zajedzie, a jeśli nawet zajedzie, może się okazać, że nie będzie miał czym wrócić. Co więc należy zrobić z niesprawnym alternatorem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze