Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Alternator oraz pojedyncze części BOSCH do Renault GRAND SCÉNIC IV (R9_) 1.3 TCe 160 (R9NC) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2022.01 - obecnie)

Alternator oraz pojedyncze części BOSCH Renault GRAND SCÉNIC IV (R9_) 1.3 TCe 160 (R9NC) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2022.01 - obecnie) BOSCH
Alternator oraz pojedyncze części HC-CARGO Renault GRAND SCÉNIC IV (R9_) 1.3 TCe 160 (R9NC) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2022.01 - obecnie) HC-CARGO
Alternator oraz pojedyncze części INA Renault GRAND SCÉNIC IV (R9_) 1.3 TCe 160 (R9NC) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2022.01 - obecnie) INA
Alternator oraz pojedyncze części MAXGEAR Renault GRAND SCÉNIC IV (R9_) 1.3 TCe 160 (R9NC) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Alternator oraz pojedyncze części RUVILLE Renault GRAND SCÉNIC IV (R9_) 1.3 TCe 160 (R9NC) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Alternator oraz pojedyncze części TRISCAN Renault GRAND SCÉNIC IV (R9_) 1.3 TCe 160 (R9NC) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 158KM, 116kW, benzyna (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.5 (8 ocen)
Kod produktu:
0 986 084 690
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 129,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.5 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 084 690
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  14
Prąd ładowania alternatora [A]:  150
Rodzaj mocowania:  Podwójna dzwignia obrotowa
Rodzaj alternatora:  Nie zawiera pompy podciżnieniowej
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:  33
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków:  7
Średnica koła pasowego [mm]:  50,3
Zacisk:  B+(M8),LIN
ID wykonania wtyczki:  PL382
Długość [mm]:  194
Zalecane rozszerzenie naprawy:  Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
Do 100 dni na zwrot
881,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 129,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F 00M 147 936
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 00M 147 936
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Do 100 dni na zwrot
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.5 (8 ocen)
Kod produktu:
F 000 BL0 8D0
niedostępny
4.5 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 000 BL0 8D0
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  14
Prąd ładowania alternatora [A]:  150
Zalecane rozszerzenie naprawy:  Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
Do 100 dni na zwrot
990,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Alternator oraz pojedyncze części

Porady z kategorii: Alternator oraz pojedyncze części

Objawy zużycia alternatora - jak rozpoznać uszkodzenie?

Jakie objawy daje zużyty alternator? Dlaczego nie warto polegać na samych kontrolkach?

Choć alternator to urządzenie o dość prostej budowie, podlega takim samym zasadom eksploatacyjnym, ja większość części samochodowych. Z czasem może się zwyczajnie zużyć, zwłaszcza jeśli nie dbamy o niego właściwie lub gdy sprzyja temu konstrukcja auta. Po czym rozpoznać zużyty alternator? Jakie objawy oznaczają, że pora na jego naprawę lub wymianę?

czytaj więcej >
Regeneracja alternatora - jak i czy warto?

Regeneracja alternatora. Kiedy powinno się ją przeprowadzać, jak i czy w ogóle warto?

Nowy, oryginalny alternator dobrej firmy nie jest tani. Z tego też powodu prawdziwą plagą stało się oszczędzanie na tej właśnie części i wymiana uszkodzonego alternatora na używany lub też próby jego regeneracji. Rozwiązania te, choć jak najbardziej możliwe, nie zawsze można uznać za rozsądne. Zwłaszcza że bez sprawnego alternatora nikt z nas daleko nie zajedzie, a jeśli nawet zajedzie, może się okazać, że nie będzie miał czym wrócić. Co więc należy zrobić z niesprawnym alternatorem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze