Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów MAHLE ORIGINAL do Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06)

Automatyczna skrzynia biegów MEYLE Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) MEYLE
Automatyczna skrzynia biegów CORTECO Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) CORTECO
Automatyczna skrzynia biegów AKRON-MALÒ Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) AKRON-MALÒ
Automatyczna skrzynia biegów ALCO FILTER Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) ALCO FILTER
Automatyczna skrzynia biegów BENDIX Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) BENDIX
Automatyczna skrzynia biegów BOGE Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) BOGE
Automatyczna skrzynia biegów DYS Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) DYS
Automatyczna skrzynia biegów ELRING Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) ELRING
Automatyczna skrzynia biegów FA1 Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) FA1
Automatyczna skrzynia biegów FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Automatyczna skrzynia biegów HENGST FILTER Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) HENGST FILTER
Automatyczna skrzynia biegów KNECHT Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) KNECHT
Automatyczna skrzynia biegów LEMFÖRDER Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) LEMFÖRDER
Automatyczna skrzynia biegów MAHLE ORIGINAL Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) MAHLE ORIGINAL
Automatyczna skrzynia biegów MANN-FILTER Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) MANN-FILTER
Automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) MAXGEAR
Automatyczna skrzynia biegów OPTIMAL Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) OPTIMAL
Automatyczna skrzynia biegów QUINTON HAZELL Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Automatyczna skrzynia biegów SCT - MANNOL Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) SCT - MANNOL
Automatyczna skrzynia biegów SWAG Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) SWAG
Automatyczna skrzynia biegów TOPRAN Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) TOPRAN
Automatyczna skrzynia biegów TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Automatyczna skrzynia biegów VAICO Bmw 3 Touring (E30) 318 i Kombi 113KM, 83kW, benzyna (1989.04 - 1994.06) VAICO
Producent:MAHLE ORIGINAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
HX 88D
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
HX 88D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  15,3
Wysokość [mm]:  12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm]:  160,8
Szerokość [mm]:  151
Typ skrzyni biegów:  ZF 4HP22
Szerokość opakowania [cm]:  17,78
Długożć opakowania [cm]:  19,1
Wysokość opakowania [cm]:  3,81
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Skrzynia DSG - opinie, usterki, trwałość, koszty eksploatacji. Kup u nas nawet 40% taniej

DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji

Chyba w każdym kraju, w którym kierowcy przyzwyczajeni są do samochodów z manualnymi skrzyniami biegów, skrzynie automatyczne traktowane są z dużą nieufnością. Często mają też opinię zbyt delikatnych i drogich w eksploatacji. Podobne oceny dotyczą również zautomatyzowanej skrzyni biegów DSG. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Tiptronic - usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic miała pogodzić zwolenników przekładni całkowicie zautomatyzowanych z kierowcami stawiającymi wyłącznie na skrzynie manualne. Jej konstruktorom udało się stworzyć rozwiązanie cieszące się sporą popularnością i uznawane za jedną z najlepszych skrzyń automatycznych na świecie. Czy słusznie? Czy faktycznie Tiptronic jest wyraźnie lepsza od znienawidzonej przez wielu przekładni Multitronic?

czytaj więcej >
Automat nie taki straszny!

Automat nie taki straszny!

Polscy kierowcy powoli przekonują się do samochodów z automatyczną skrzynią biegów. Specjaliści branży motoryzacyjnej uważają, że to wskutek tego, że nasze drogi są stale zakorkowane, a w takich warunkach automat sprawdza się doskonale i wówczas można bardzo łatwo docenić jego zalety.

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze