Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów MANN-FILTER do Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07)

Automatyczna skrzynia biegów MANN-FILTER Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) MANN-FILTER
Automatyczna skrzynia biegów FILTRON Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) FILTRON
Automatyczna skrzynia biegów BOSCH Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) BOSCH
Automatyczna skrzynia biegów DENCKERMANN Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) DENCKERMANN
Automatyczna skrzynia biegów KNECHT Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) KNECHT
Automatyczna skrzynia biegów HART Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) HART
Automatyczna skrzynia biegów HENGST FILTER Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) HENGST FILTER
Automatyczna skrzynia biegów IPARTS Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) IPARTS
Automatyczna skrzynia biegów KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Automatyczna skrzynia biegów MASTER-SPORT GERMANY Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) MASTER-SPORT GERMANY
Automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) MAXGEAR
Automatyczna skrzynia biegów WIX FILTERS Volvo 340-360 (343, 345) 2.0 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1983.08 - 1984.07) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 917
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 917
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,1
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Eksploatacja automatycznej skrzyni biegów. Jak dbać o automatyczną przekładnię?

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. II. Prawidłowa eksploatacja przekładni automatycznej - czego nie wolno robić

Automatyczna skrzynia biegów to rozwiązanie dobre, a wręcz coraz lepsze. Doskonale sprawdza się we współpracy z mocnymi silnikami, dobrze radzi sobie też w autach miejskich. Jedyny warunek to umiejętne dbanie o tę skrzynię biegów – również pod kątem jej eksploatacji.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Tiptronic - usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic miała pogodzić zwolenników przekładni całkowicie zautomatyzowanych z kierowcami stawiającymi wyłącznie na skrzynie manualne. Jej konstruktorom udało się stworzyć rozwiązanie cieszące się sporą popularnością i uznawane za jedną z najlepszych skrzyń automatycznych na świecie. Czy słusznie? Czy faktycznie Tiptronic jest wyraźnie lepsza od znienawidzonej przez wielu przekładni Multitronic?

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >
Skrzynia DSG - opinie, usterki, trwałość, koszty eksploatacji. Kup u nas nawet 40% taniej

DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji

Chyba w każdym kraju, w którym kierowcy przyzwyczajeni są do samochodów z manualnymi skrzyniami biegów, skrzynie automatyczne traktowane są z dużą nieufnością. Często mają też opinię zbyt delikatnych i drogich w eksploatacji. Podobne oceny dotyczą również zautomatyzowanej skrzyni biegów DSG. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze