Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów CORTECO do Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07)

Automatyczna skrzynia biegów CORTECO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) CORTECO
Automatyczna skrzynia biegów PIERBURG Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) PIERBURG
Automatyczna skrzynia biegów BENDIX Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) BENDIX
Automatyczna skrzynia biegów BOGE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) BOGE
Automatyczna skrzynia biegów DYS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) DYS
Automatyczna skrzynia biegów FEBI BILSTEIN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) FEBI BILSTEIN
Automatyczna skrzynia biegów FORTUNE LINE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) FORTUNE LINE
Automatyczna skrzynia biegów GATES Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) GATES
Automatyczna skrzynia biegów GSP Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) GSP
Automatyczna skrzynia biegów HART Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) HART
Automatyczna skrzynia biegów HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Automatyczna skrzynia biegów KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Automatyczna skrzynia biegów LEMFÖRDER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) LEMFÖRDER
Automatyczna skrzynia biegów MAPCO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) MAPCO
Automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) MAXGEAR
Automatyczna skrzynia biegów METZGER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) METZGER
Automatyczna skrzynia biegów MEYLE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) MEYLE
Automatyczna skrzynia biegów NK Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) NK
Automatyczna skrzynia biegów OEM Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) OEM
Automatyczna skrzynia biegów OPTIMAL Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) OPTIMAL
Automatyczna skrzynia biegów SWAG Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) SWAG
Automatyczna skrzynia biegów VAICO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2006.07) VAICO
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
80001543
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
80001543
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Skrzynia DSG - opinie, usterki, trwałość, koszty eksploatacji. Kup u nas nawet 40% taniej

DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji

Chyba w każdym kraju, w którym kierowcy przyzwyczajeni są do samochodów z manualnymi skrzyniami biegów, skrzynie automatyczne traktowane są z dużą nieufnością. Często mają też opinię zbyt delikatnych i drogich w eksploatacji. Podobne oceny dotyczą również zautomatyzowanej skrzyni biegów DSG. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Tiptronic - usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic miała pogodzić zwolenników przekładni całkowicie zautomatyzowanych z kierowcami stawiającymi wyłącznie na skrzynie manualne. Jej konstruktorom udało się stworzyć rozwiązanie cieszące się sporą popularnością i uznawane za jedną z najlepszych skrzyń automatycznych na świecie. Czy słusznie? Czy faktycznie Tiptronic jest wyraźnie lepsza od znienawidzonej przez wielu przekładni Multitronic?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów ZF 8HP. Ośmiobiegowa automatyczna przekładnia

Automatyczna skrzynia biegów ZF 8HP. Czy ta niemiecka przekładnia do najlepszy ośmiobiegowy automat na świecie?

Znawcy przekładni automatycznych wiedzą dobrze, czego szukać w autach używanych. Jeśli w interesującym ich modelu zamontowano skrzynię biegów ZF 8HP, takie auto momentalnie zyskuje w ich oczach. Co nie znaczy wcale, że nie zachowują przy tym niezbędnej ostrożności.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze