Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie)

Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek BERU Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BERU
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek ABAKUS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ABAKUS
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek FAE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FAE
Cewka zapłonowa / zespół cewek FEBEST Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) FEBEST
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOTORAD Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) MOTORAD
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek OEM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) OEM
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) VEMO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VIKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) VIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek WALKER PRODUCTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro kabriolet 286KM, 210kW, benzyna (2015.02 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:ERA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
880345A
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
880345A
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  4
Alternatywny zestaw naprawczy:  880345
Do 100 dni na zwrot
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
880345
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
880345
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  4
Do 100 dni na zwrot
175,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze