Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET do Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08)

Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 (463.228, 463.227) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1993.06 - 1997.08) TRISCAN
Producent:FACET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9.6078
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
9.6078
Jednostka:
KPL
Rezystancja [Ohm]:  0,38
Rezystancja [Ohm]:  10500
Do 100 dni na zwrot
181,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze