Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY do Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie)

Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek DENCKERMANN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) DENCKERMANN
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek FEBI BILSTEIN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek OEM Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) OEM
Cewka zapłonowa / zespół cewek SASIC Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SASIC
Cewka zapłonowa / zespół cewek SWAG Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SWAG
Cewka zapłonowa / zespół cewek TOPRAN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TOPRAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 181KM, 133kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VEMO
Producent:NTY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECZ-BM-003
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECZ-BM-003
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BREMI
Ograniczenia producenta:  DELPHI
Ciężar netto [g]:  210
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECZ-BM-000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECZ-BM-000
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Napięcie [V]:  12
Numer seryjny:  ECZ-BM-000
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECZ-BM-000A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECZ-BM-000A
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Numer seryjny:  ECZ-BM-000A
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze