Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH do Porsche 911 Targa 2.0 L targa 131KM, 96kW, benzyna (1967.01 - 1968.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Porsche 911 Targa 2.0 L targa 131KM, 96kW, benzyna (1967.01 - 1968.11) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Porsche 911 Targa 2.0 L targa 131KM, 96kW, benzyna (1967.01 - 1968.11) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Porsche 911 Targa 2.0 L targa 131KM, 96kW, benzyna (1967.01 - 1968.11) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Porsche 911 Targa 2.0 L targa 131KM, 96kW, benzyna (1967.01 - 1968.11) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Porsche 911 Targa 2.0 L targa 131KM, 96kW, benzyna (1967.01 - 1968.11) VEMO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
0 221 119 021
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 221 119 021
Jednostka:
sztuka
Napięcie znamionowe: 14
Cewka zapłonowa: Sterowany stykowo
Cewka zapłonowa: Z opornikiem wstępnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 367,00 zł
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze