Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE do Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12)

Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI/HUCO  Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) HITACHI/HUCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek BERU Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) BERU
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FAE Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) FAE
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek SKV GERMANY Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) SKV GERMANY
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek WALKER PRODUCTS Volvo V60 I (155, 157) T6 AWD Kombi 305KM, 224kW, benzyna (2010.07 - 2015.12) WALKER PRODUCTS
Producent:EFI AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EFI AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
155273
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EFI AUTOMOTIVE
Kod:
155273
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze