Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE do Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek FEBI BILSTEIN Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HITACHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Volvo V90 II Kombi (235, 236) T5 Polestar AWD Kombi 253KM, 186kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SIDAT
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
514 885 0008
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
514 885 0008
Jednostka:
szt
Napięcie robocze [V]:  12
Cewka zapłonowa:  Wtykowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot
179,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze