Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL do Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07)

Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek FRECCIA Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) FRECCIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JP GROUP Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) JP GROUP
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Vw TRANSPORTER T2 Skrzynia (21, 23) 2.0 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1976.08 - 1979.07) VEMO
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XIC8054
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XIC8054
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Wysokość [mm]:  75
Ciężar [kg]:  0,64
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze