Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS do Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS
 Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NPS Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) NPS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP SKV GERMANY Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) SKV GERMANY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Bmw 1 kabriolet (E88) 120 d kabriolet 177KM, 130kW, olej napędowy (2008.03 - 2013.12) WALKER
Producent:KLARIUS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KLARIUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390220
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLARIUS
Kod:
390220
Długość [mm]:  680
Szerokość [mm]:  300
Wysokość [mm]:  170
Ciężar [kg]:  5
Norma emisji spalin:  Do Euro 4
Do 100 dni na zwrot
KLARIUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390696
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLARIUS
Kod:
390696
Szerokość [mm]:  200
Wysokość [mm]:  250
Ciężar [kg]:  6
Długość [mm]:  700
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze