Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP DINEX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) DINEX
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 311 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 109KM, 80kW, olej napędowy (2008.02 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Producent:KLARIUS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KLARIUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390185
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLARIUS
Kod:
390185
Lokalizacja w aucie:  W środku
Norma emisji spalin:  Do Euro 4
Długość [mm]:  640
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Ciężar [kg]:  4,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze