Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA do Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IPARTS Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) IPARTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NPS Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) NPS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Mini MINI (R56) One D liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2010.07) WALKER
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8010074
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8010074
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  18 30 7 806 011
Do 100 dni na zwrot
851,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8010029
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8010029
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1609159680
Do 100 dni na zwrot
1130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze