Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF do Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 90 liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IMASAF

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
49.06.73
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
49.06.73
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wersja:  SIC
Ciężar [kg]:  6,00
Długość [mm]:  400
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
49.06.93
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
49.06.93
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wersja:  COR
Ciężar [kg]:  6,00
Długość [mm]:  400
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
33.13.73
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
33.13.73
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wersja:  SIC
Ciężar [kg]:  8,30
Długość [mm]:  1250
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
33.13.93
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
33.13.93
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wersja:  COR
Ciężar [kg]:  8,30
Długość [mm]:  1250
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze