Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 do Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS
 Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IPARTS Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) IPARTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NPS Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) NPS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Volvo S40 II (544) 1.6 D sedan 110KM, 81kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.12) WALKER
Producent:FA1

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CC130901
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
CC130901
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze